Menyembuhkan Asli Untuk Selesema dan Selesema dan Mengapa Menambahkan Tidak Mungkin Berguna

Menyembuhkan Asli Untuk Selesema dan Selesema dan Mengapa Menambahkan Tidak Mungkin Berguna

Penawar semula jadi untuk selesema dan selesema melimpah ruah. Semua akan membantu anda bangkit kembali, tetapi tidak semua benar-benar bebas daripada kesan sampingan toksik. Kerana diet adalah penting untuk kesihatan yang baik anda, kebanyakan nasihat semulajadi adalah untuk meningkatkan vitamin tambahan anda terutamanya C dan D. Walaupun ini boleh membantu dalam jangka pendek, ia mungkin menyebabkan masalah dalam jangka masa panjang.

Terdapat, lebih berkesan, satu lagi cara yang lebih cepat dan sihat. Tetapi pertama mari kita lihat mengapa penambahan khasiat mungkin tidak menjadi cara terbaik untuk kesihatan semula jadi.

Sebahagian besar orang tidak makan mana-mana sahaja berhampiran dengan diet yang betul untuk kesihatan yang baik semula jadi. Malah mereka yang berbuat demikian, tidak selalu mendapatkan keseimbangan nutrien yang diperlukan. Kaedah pertanian moden menghasilkan makanan yang kelihatan baik tetapi ada yang kekurangan nutrien.

Jadi mengambil makanan tambahan adalah idea yang baik. Tetapi tidak satu yang dibuat di dalam makmal. Bukan satu yang sintetik dan terpencil. Anda berkembang untuk mendapatkan semua nutrien daripada makanan. Ini bermakna mereka berada dalam keseimbangan semulajadi antara satu sama lain. Ini penting kerana semua nutrien bergantung kepada orang lain. Vitamin dan mineral yang terpencil dan tiruan tidak berada dalam keseimbangan semulajadi. Ini bermakna mereka adalah satu pembaziran wang yang terbaik, tetapi boleh menyebabkan kemudaratan paling teruk.

Makanan tambahan terbaik adalah mereka yang diperbuat daripada makanan super, seperti alga hijau biru. Ini tebal super-makanan adalah seimbang semula jadi sempurna dan mengandungi semua nutrien yang besar dan kecil. Ia mudah dihadam dan digunakan.

Penting walaupun makanan tambahan yang baik adalah, ia tidak boleh membantu anda dengan cepat pulih daripada selesema. A ejaan di atas katil mungkin apa yang anda perlukan, terutamanya jika anda telah 'membakar lilin di kedua-dua hujung.

Walau bagaimanapun, jika anda mendapat rawatan homeopati, anda dapat merasakan kembali tenaga anda dalam masa yang singkat.

Rawatan homeopati berfungsi dengan meningkatkan sistem imun anda. Ini adalah dalam kontrak sama sekali dengan ubat-ubatan dan vaksin perubatan, yang menekan sistem imun anda, menjadikannya lebih sukar untuk menentang penyakit luar. Homeopati merawat anda sebagai seorang individu yang unik anda, dengan mengambil kira gejala peribadi anda.

Satu lagi kelebihan besar rawatan homeopati adalah bahawa anda boleh belajar untuk menggunakan beberapa ubat biasa di rumah, menjimatkan masa terperi dan wang yuran profesional, bersama-sama dengan peningkatan dalam kesihatan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar