Berlebihan Arm Pit Berpeluh - Menghilangkan Sumber Great anda terhadap Malu

Berlebihan Arm Pit Berpeluh - Menghilangkan Sumber Great anda terhadap Malu

Pernahkah anda mengalami berpeluh berlebihan anda rasa menitis peluh dari kepala anda ke dalam ketiakmu? Jika anda mempunyai, yang pergi tanpa mengatakan bahawa anda adalah salah satu daripada berjuta-juta orang di seluruh dunia yang terlibat dengan apa-apa syarat hiperhidrosis axillary atau peluh ketiak berlebihan. Dan sebelum anda membenarkan diri anda akan sangat dipengaruhi oleh keadaan memalukan berpeluh terlalu banyak di ketiak, belajar bagaimana untuk menguruskannya dengan mengikuti tips ini.

Pertama, sebelum memilih kaedah yang sesuai rawatan untuk anda, memberi tumpuan pertama mengenal pasti apa yang boleh menyebabkan hiperhidrosis axillary atau berpeluh ketiak berlebihan. Dengan cara itu, anda boleh yakin bahawa rawatan yang anda mendapat adalah salah satu yang akan bekerja dengan jayanya untuk anda.

Penyelidikan tentang pelbagai cara semula jadi mengurangkan keadaan ini peluh berlebihan. Anda boleh mula merawat diri anda dengan menggunakan berkualiti tinggi roll-on atau antiperspirants. Anda boleh meminta doktor untuk preskripsi daripada segi perubatan digred roll Firefox dan antiperspirants yang boleh dibeli di kedai ubat tempatan. Dengan cara itu, anda dapat mengurangkan jika tidak menghapuskan sama sekali berpeluh anda, sambil mengekalkan ketiak anda berbau yang baik pada masa yang sama.

Sementara yang lain yang mempunyai masalah yang lebih mendalam dalam menangani emosi mereka, mereka diberi oleh doktor mereka beberapa antidepresan untuk memastikan bahawa tekanan emosi dalam kehidupan mereka akan merosot; dan dengan itu, aktiviti kelenjar peluh dikawal. Dengan cara itu, anda boleh yakin bahawa kelenjar peluh anda tidak akan menghasilkan terlalu banyak peluh apabila badan tidak memerlukannya sebenarnya. Jika anda hanya mengalami kebimbangan sederhana dan tekanan di tempat kerja atau kehidupan peribadi, anda hanya boleh memilih untuk teknik bersantai seperti yoga atau pilates yang boleh menenangkan saraf anda tanpa perlu mengambil jalan keluar dengan ubat-ubatan oral segera.

Juga, jangan memakai pakaian yang terlalu banyak di bawah pakaian anda. Kebanyakan orang yang mengalami peluh ketiak berlebihan sebenarnya menderita kerana perbuatan mereka sendiri. Mereka cenderung untuk memakai terlalu banyak lapisan di bawahnya walaupun ia tidak diperlukan kadang-kadang. Dan sebagainya, ia menyebabkan kepada lebih pemanasan yang membawa kepada peluh yang berlebihan dan lebih teruk lagi, membangunkan beberapa bau badan pada akhirnya.

Walau bagaimanapun, jika anda telah menggunakan semua kaedah semula jadi sudah dan masih, peluh berlebihan anda di bawah lengan anda di sana, maka mungkin anda seharusnya mengambil jalan keluar dengan beberapa penyelesaian alternatif lain untuk axillary hiperhidrosis. Terdapat proses yang dikenali sebagai suntikan Botox di mana pesakit diberikan suntikan Botox atau bahawa Botulinum racun yang disuntik ke dalam ketiak untuk mengubati berpeluh yang berlebihan.

Prosedur ini pada asasnya dilakukan untuk menghentikan penunaian beberapa bahan kimia yang dikenali sebagai acetycholine. Ini acetycholine sebenarnya orang-orang yang mencetuskan kelenjar peluh orang itu untuk menghasilkan peluh lebih daripada apa yang badan anda memerlukan. Teknik ini telah terbukti benar-benar berkesan oleh berjuta-juta pesakit yang telah sembuh daripada berpeluh berlebihan ketiak. Kelemahan hanya untuk ini adalah bahawa ia boleh menjadi sedikit mahal bagi sesetengah orang; dengan itu, tidak semua mampu untuk mendapatkan satu.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar